Předchozí díl byl především o přípravné části při tvorbě obsahu. Nyní je čas se posunout na návrhovou část.
Před tím, než se do tvorby obsahu pustíte, zvolte si způsob komunikace:
U každého obsahu, který tvoříte, si pak odpovězte na 5 důležitých otázek:
Samotná tvorba obsahu probíhá na základě toho, kolik lidí se na výrobě obsahu podílí. Osou procesní části tvorby obsahu jsou pak 4 části - zadání, připomínkování, schvalování a publikace. Vytvořený obsah uspěje, řeší-li nějakou konkrétní potřebu.
Z pohledu firemního webu byste si měli nastavit publikační plán pro další rozvoj obsahu.
Celé školení bylo velmi příjemné, Honza Ambrož je zkušený odborník a jeho školení mohu velmi vřele doporučit. A pokud máte vlastní firemní web a plánujete jeho redesign, nebo výrobu webu nového, nezačínejte otázkami typu "Jak by web měl vypadat", ale spíše "Kdo (ne)jsme?", "Proč a pro koho?" nebo "Jak to teď funguje?".
Obsahová strategie je jednou z prvních věcí, kterou byste se při výrobě nového webu měli zabývat.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář