Drobečková navigace

Úvod > Služby > Nástroje obchodního týmu

Moderní nástroje obchodního týmu

V dnešní době lze v obchodním procesu řadu věcí automatizovat a zvýšit tak efektivitu celého obchodního týmu. Ve své kariéře jsem vyzkoušel desítky nástrojů jako jsou:

  • CRM (Customer Relationship Management) - centrální mozek obchodního týmu, kde se shromažďují veškeré informace o obchodních příležitostech, organizacích a kontaktních osobách. Nad tím vším stojí často podrobný reporting o aktivitách obchodního týmu. 
  • Prospectingové nástroje - aby obchodní tým dokázal efektivně hledat potenciální klienty, je třeba mít nástroj, který umožní hledání potenciálních klientů na cílovém trhu. 
  • Automatizační platformy - obchodní proces je potřeba v některých jeho částech automatizovat. Ať už je import poptávky přímo do CRM, automatické reakce a posuny obchodních případů v pipeline nebo plánování aktivit obchodníků na základě definovaných triggerů (spouštěčů). Penzum práce, které musel obchodní tým dělat v roce 2015 ve 3 lidech, dnes zvládne s dobře nastavenými procesy obchodník 1.  
  • Sales engagement platformy - nastavení automatických sekvencí, oslovení ICP a buyer person, to je doména sales engagement platforem. 

Potřebujete pomoci se správným výběrem toho pravého nástroje pro váš obchod? Ozvěte se mi.