Mám štěstí na pokrokové klienty a s jedním z nich jsme vymysleli relativně jednoduchou možnost, jak v době, kdy musí mít svou prodejnu podlah zavřenou, přejít do onlajnu a snížit tak dopad poklesu tržeb.
Navrhnul jsem jednoduché schéma, kdy se klient místo cesty do prodejny přihlásí na videokonzultaci. Umožníme tak klientům navštívit prodejnu z pohodlí domova.
Co jsem k tomu potřeboval?
- Proaktivního klienta - to především :)
- Rezervační systém pro výběr termínu konzultace. Využil jsem placený nástroj Calendly (10$ měsíčně + 14 denní trial), kde mohu nastavit termíny vhodné pro konzultaci dle klientovo požadavků. Zákazníkovi pak přijde mailem potvrzení s odkazem pro připojení. Lze tu nastavit libovolné množství reminderů ve tvaru, jaký si zvolíte. To pro maximální možnou eliminaci toho, že klient na schůzku zapomene.
- Nástroj pro videomeeting - whereby.com - do 4 uživatelů zdarma. Na online schůzky v malém počtu se za mě jedná nejpoužitelnější nástroj. Navíc je velmi intuitivní a jednoduchý, na pár kliknutí si založíte místnost. Připravil jsem pro vás krátký videonávod, jak s nástrojem pracovat.
- Integromat - protože v Parketcentru pracuje více lidí, potřebují mít přehled, kdo je na který termín přihlášen. Z Calendly tedy migruji za pomocí Integromatu data do Google Sheetu, ke kterému mají zaměstnanci přístup. Ukázka jednoduchého scénáře.
- Web, na kterém se toto vše odehraje.
Výsledek můžete vidět na https://www.parketcentrum.cz/aktuality/online-schuzky-na-prodejne-v-parketcentru
Mějte se prima, přeji klidné dny
Přidat komentář