Petr Němeček Hledám kolegy
Drobečková navigace

Úvod > Blog > Případovka: Jak se zavřenou prodejnou z oflajnu do onlajnu?

Případovka: Jak se zavřenou prodejnou z oflajnu do onlajnu?



Datum konání:
22.5.2020

Mám štěstí na pokrokové klienty a s jedním z nich jsme vymysleli relativně jednoduchou možnost, jak v době, kdy musí mít svou prodejnu podlah zavřenou, přejít do onlajnu a snížit tak dopad poklesu tržeb.

Navrhnul jsem jednoduché schéma, kdy se klient místo cesty do prodejny přihlásí na videokonzultaci. Umožníme tak klientům navštívit prodejnu z pohodlí domova.

Co jsem k tomu potřeboval?

  1. Proaktivního klienta - to především :)
  2. Rezervační systém pro výběr termínu konzultace. Využil jsem placený nástroj Calendly (10$ měsíčně + 14 denní trial), kde mohu nastavit termíny vhodné pro konzultaci dle klientovo požadavků. Zákazníkovi pak přijde mailem potvrzení s odkazem pro připojení. Lze tu nastavit libovolné množství reminderů ve tvaru, jaký si zvolíte. To pro maximální možnou eliminaci toho, že klient na schůzku zapomene.
  3. Nástroj pro videomeeting - whereby.com - do 4 uživatelů zdarma. Na online schůzky v malém počtu se za mě jedná nejpoužitelnější nástroj. Navíc je velmi intuitivní a jednoduchý, na pár kliknutí si založíte místnost. Připravil jsem pro vás krátký videonávod, jak s nástrojem pracovat.
  4. Integromat - protože v Parketcentru pracuje více lidí, potřebují mít přehled, kdo je na který termín přihlášen. Z Calendly tedy migruji za pomocí Integromatu data do Google Sheetu, ke kterému mají zaměstnanci přístup. Ukázka jednoduchého scénáře.
  5. Web, na kterém se toto vše odehraje.

Výsledek můžete vidět na https://www.parketcentrum.cz/aktuality/online-schuzky-na-prodejne-v-parketcentru

Mějte se prima, přeji klidné dny


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů