Pondělí 16. března 2020 mám v kalendáři jako den, kdy to vše kolem "korona krize" u nás v ANTEE naplno propuklo. Všichni obchodníci na pravidelné poradě hlásili storna drtivé většiny offline schůzek, nikdo nevěděl, co dělat a co bude dál. A také, jak dlouho to vše bude trvat.
Proto jsme se na poradě dohodli, že rozjedeme webináře. Tuto myšlenku jsem rozvinul i díky mému členství v Mastermindklub.cz, kde jsem díky tzn "hot seatu" dokázal dostat feedback od zkušených borců, kteří vedli stovky webinářů a vydělali na nich miliony.
Vymysleli jsme témata, sestavili celý proces od propagace pomocí direct mailů, přes automatickou registraci až po prostředí pro webináře. Vše nám poháněly moderní nástroje jako Integromat, Zoom, Pipedrive, Calendly...
První webinář jsme měli 23. března, poslední zatím 30. dubna. Celkem jsme s kolegy realizovali 17 webinářů.
A teď něco málo čísel:
To nejdůležitější však bylo, že jsme dokázali díky rychlé změně kurzu získat zakázky, které bychom pravděpodobně jinak nezískali a museli bychom snižovat výrazněji náklady. Obchodníci získali novou příležitost se něco naučit a poznali, jak se dá obchod dělat moderněji.
Uvědomuji si, že současná korona krize tu bude ještě mnohem déle, než uplynulé 2 měsíce. A proto nadále s obchodníky pracujeme na modernizaci našeho pojetí obchodu. Chceme v ANTEE dělat obchod tak moderně, jako ho v Čechách dělá málokdo. A to na nás klade nároky ve vzdělávání.
Na červenec pro naše interní obchodníky chystáme v ANTEE velkou vzdělávací akci, kde budeme ukazovat, jak pracovat s moderními nástroji dnešního obchodníka. Výstupem bude komplexní systém, který bude schopen obchodníkovi generovat leady, automaticky komunikovat s klienty, nebo dávat pozornost pouze tam, kde je to opravdu potřeba.
Ozvěte se mi do zprávy, nebo mailem na petr.nemecek@antee.cz.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář