Cílem projektu je zvýšit online marketingovou gramotnost české populace. Digitální garáž je celosvětový projekt, který byl v ČR spuštěn koncem února 2016. Nabízí celkem 89 lekcí rozdělených do 23 tématických okruhů. Dozvíte se např. základy marketingu ve vyhledávačích, jaké kroky provést při expanzi do zahraničí nebo jak propagovat vlastní provozovnu v nejbližším okolí. Každé z témat je vysvětleno na česky/slovensky namluveném videu a zakončeno testem. Za každé téma získáváte odznaky a postupujete tak celkem zábavnou formou až k závěrečnému testu, který se skládá ze 40 otázek napříč probranými tématy.
K přihlášení do kurzu je potřeba mít založený vlastní Google účet. Prostřednictvím něho se na stránce https://learndigital.withgoogle.com/digitalnigaraz přihlásíte a můžete s celým kurzem začít.
Mně osobně zabral kurz cca měsíc, kdy jsem se mu věnoval cca obden vždy tak 15 minut. Ale dá se to zvládnout i za jediný den.
"Digitální garáží by měl projít každý, kdo se v dnešním internetovém světe nechce cítit jako negramotný" říká prezident společnosti Google pro region EMEA Matt Brittin.
Tak směle do toho, budu vám držet palce. Neustále vzdělávání je v dnešní rychlé době jediným způsobem, jak si udržet krok.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář