Přemýšlíte o svých vlastních webových stránkách? Jaký je jejich smysl a co vám mohou přinést? Sám osobní web několik let provozuji, kolem mě spousta kolegů a tak bych vám rád předal pár tipů, co vám osobní web může přinést.
Většina vašich konkurentů (např. obchodníků) nejspíš osobní web mít nebude. Bude mít firemní web, který má dnes každá firma. Tím, že budete mít osobní web, může si zákazník přečíst, s kým opravdu bude spolupracovat. Pozná vás více a vytvoří si k vám vztah, který si u člověka bez webu nevytvoří.
Když použijete osobní web chytře a budete publikovat expertní obsah, můžete často i během jednání ukazovat odpovědi na klientovi otázky na svém webu. To zvýší vaší kredibilitu, klient uvidí, že to děláte profesionálně a že vám může věřit.
Častá jednání s klienty nedopadnou spoluprací. Tyto zákazníky si po schválení přidejte do emailové databáze pro rozesílání newsletteru. Tím zůstanete se zákazníkem více v kontaktu. Jakmile pak bude potřebovat vyřešit vaši službu, obrátí se s nějvětší pravděpodobností na vás, protože mu jednou za čas od vás přistane v mailu vaše zpráva.
Web je často středobodem, kde prezentujete vaše postoje, názory a expertní obsah. Často na osobních webech je také pohled do soukromí. Pokud pak budete shánět např. novou práci, osobní web zcela jistě na nového zaměstnavatele zapůsobí.
Osobní branding je delší dobu trendy a i já po svých obchodnících chci, aby si osobní brand budovali. Proč? Protože když to správně uchopíte, tak po čase nebudete volat zákazníkům vy, ale budou volat oni vám. Stanete se značkou, za kterou vaše cílová skupina půjde.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář