Drobečková navigace

Úvod > Rozhovory > Zážeh #89 - Jak psát nabídky, které vás odliší od konkurence

Zážeh #89 - Jak psát nabídky, které vás odliší od konkurence



Datum konání:
3.5.2023

„Chci docílit toho, aby klientovi, který odchází ze schůzky, kde mu představuji návrh řešení, na mysl jako první vyskočila myšlenka: „Ty si na tom dali ale k…a záležet.“

Martin Hurych:
Známe se už relativně dlouho. Hlavně díky Mastermind klubu, kde jsem oba potkal a měl šanci pozorovat. Vidět a slyšet, jak o obchodu uvažují. Pozvat je do podcastu a klást jim obchodní otázky, které je snad vyvedli mimo komfortní zónu. Obstáli. Proto jsem si je oba pozval na první letošní Inkubátor. A do dalšího dílu podcastu. Petr Němeček a Aleš Roman jsou dva mladí obchodní ředitelé, kteří to mají v hlavě skvěle srovnané. Výsledky jejich práce to jen dokazují. Proto jsem z nich za vás chtěl dostat alespoň kousek jejich know how. O čem jsme se bavili?

  • Co je přimělo účastnit se Inkubátoru?
  • Co se v Inkubátoru naučili od účastníků?
  • Je řízení a rozvoj týmu jedno a totéž?
  • Jak správně sestavit variantní nabídku?
  • Kolik času je třeba věnovat analytické fázi obchodu?

Originál tohoto Zážehu naleznete na www.martinhurych.com/zazeh.

Tamtéž najdete i všechny další epizody a případné bonusy.

Přehrát video