Během své praxe se často setkávám s mylnými názory na to, jak realizovat SEO (optimalizace pro vyhledavače). Inspirovalo mě to k napsání článku, kde shrnuji nejčastější mylné názory, co to je SEO.
VíceDatum konání: 31. 8. 2015
Během své praxe se často setkávám s mylnými názory na to, jak realizovat SEO (optimalizace pro vyhledavače). Inspirovalo mě to k napsání článku, kde shrnuji nejčastější mylné názory, co to je SEO.
VíceDatum konání: 23. 6. 2015
V tomto dnešním článku vám prozradím 5 tipů, díky kterým budete lépe získávat zákazníky z vašeho okolí.
VíceDatum konání: 31. 3. 2015
Velmi často se mě lidé na jednáních ptají, jak fungují vyhledávače. Dušan Janovský ze společnosti Seznam.cz a.s. se nedávno v rozhovoru s Lukášem Pítrou rozpovídal o tom, jak to vlastně český vyhledávač funguje.
VíceDatum konání: 28. 3. 2015
Barcampové akce bývají nesmírně inspirativní, a protože jsem se den před loňským Plzeňským Barcampem loučil se svobodou :), byla to zároveň také má první možnost celou akci okusit na vlastní kůži.
VíceDatum konání: 17. 3. 2015
Mnoho majitelů webů dnes řeší, jestli předělat web do responzivního kabátu.
VíceDatum konání: 10. 3. 2015
Předchozí díl byl především o přípravné části při tvorbě obsahu. Nyní je čas se posunout na návrhovou část.
VíceDatum konání: 2. 3. 2015
Pokud se snažíte prorazit na internetu se svými vlastními webovými stránkami, zcela jistě vás nemine nutnost tvorby obsahu. Jak se ale "ten obsah" tvoří? Co na ten web dát, aby byl pro lidi zajímavý? A kdo jsou vlastně ti lidé, co mají na ten web chodit?
VíceDatum konání: 17. 2. 2015
Pokud přemýšlíte o tvorbě nového webu, nebo už web máte a z nějakého důvodu nefunguje, jak by měl, tak přijďte na náš seminář "Jak využít internet k podpoře prodeje".
VíceDatum konání: 9. 2. 2015
V minulém článku jsem popisoval, podle čeho vybírám společně se zákazníky doménu pro jejich projekty. Pokud už ale doménu máte, tak bych vás rád upozornil na nekalé praktiky kolem prodeje domén.
VíceDatum konání: 7. 2. 2015
Podobně, jako lidé mají svá jména, tak i weby jsou nositeli svých jmen. Říká se jim domény. Na rozdíl od jmen lidských ta webová musí být vždy unikátní, tzn. že nemohou existovat dvě stejné domény. Jak tedy vybrat tu správnou doménu, když už jich je v dnešní době tolik obsazených?
Více