Petr Němeček Hledám kolegy
Drobečková navigace

Úvod > Blog > Jaké bylo školení obsahového marketingu od Honzy Ambrože? - Dokončení

Jaké bylo školení obsahového marketingu od Honzy Ambrože? - Dokončení



Datum konání:
10.3.2015

Předchozí díl byl především o přípravné části při tvorbě obsahu. Nyní je čas se posunout na návrhovou část.

Před tím, než se do tvorby obsahu pustíte, zvolte si způsob komunikace:

  • Vyberte si vhodný kanál: Web, sociální sítě, email marketing, sms, letáky apod. 
  • Zvolte ideální formát: Text, audio, video.

U každého obsahu, který tvoříte, si pak odpovězte na 5 důležitých otázek:

  1. Proč by měl někdo můj obsah konzumovat?
  2. Disponuje můj obsah benefity, které jej činí jedinečným?
  3. Má reálný přínos po jeho přečtení?
  4. Zaujme po emoční stránce a motivuje mě k nějakému rozhodnutí?
  5. Proč by jej lidé měli mezi sebou sdílet?

Tvorba a správa obsahu

Samotná tvorba obsahu probíhá na základě toho, kolik lidí se na výrobě obsahu podílí. Osou procesní části tvorby obsahu jsou pak 4 části - zadání, připomínkování, schvalování a publikace. Vytvořený obsah uspěje, řeší-li nějakou konkrétní potřebu.

Z pohledu firemního webu byste si měli nastavit publikační plán pro další rozvoj obsahu. 

  • Co se vaše firma chystá realizovat zajímavého v příštích týdnech, měsících, letech?
  • Co se aktuálně děje ve vaší firmě?
  • Jak je na tom v současnosti váš obor? Co se děje ve světě ve spojením s vaším oborem?

Na závěr

Celé školení bylo velmi příjemné, Honza Ambrož je zkušený odborník a jeho školení mohu velmi vřele doporučit. A pokud máte vlastní firemní web a plánujete jeho redesign, nebo výrobu webu nového, nezačínejte otázkami typu "Jak by web měl vypadat", ale spíše "Kdo (ne)jsme?", "Proč a pro koho?" nebo "Jak to teď funguje?". 

Obsahová strategie je jednou z prvních věcí, kterou byste se při výrobě nového webu měli zabývat.

Obsahová strategie a content marketing


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář